.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن عاطفه‌ها در گلستان 2 بار برگزار می شود

 شمال نیوز: مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: جشن عاطفه‌ها در گلستان امسال شهریور و مهر برگزار می‌شود‌.

به گزارش شمال نیوز از باشگاه خبرنگاران جوان گرگان؛ ابراهیم باغبانی گفت: در سال‌های گذشته انتقاداتی وجود داشت که چرا جشن عاطفه‌ها پس از شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود؛به همین علت امسال برای نخستین بار جشن عاطفه‌ها در 2 مرحله در روزهای 26 و 27 شهریور و 8 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست در 26 و 27 شهریور جشن عاطفه‌ها در شهرستان‌ها، مناطق و روستا‌ها و مصلی‌ها و در مرحله دوم در روز 8 مهر ماه در  مدارس برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ادامه داد: هدایا و کمک‌های مردمی در روزهای 26 و 27 شهریور بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع و کمک‌های مردمی در روز 8 مهر‌ماه نیز با کمک مدیران مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند‌‌ همان مدرسه توزیع می‌شود.

باغبانی با اشاره به تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی گفت: امسال 2 هزار و 80 پایگاه و 2هزار مدرسه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته 9 هزار دانش‌آموز از این کمک‌ها استفاده کردند، در استان 8 هزار ‌دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد داریم و به‌نظر می‌رسد به همین میزان هم دانش‌آموزان نیازمند غیرپوشش در استان داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.